SKUPINE
Za više informacija o poduzeću kliknite na logotip!
SKUPINA A
Addiko
ADDIKO BANK – Banka za netipične bankare
Jasna, jednostavna i izravna banka te poslodavac koji zna da su njegova najveća vrijednost zaposlenici.
Banka ne mora biti velika da bi imala velike snove. Za nas u Addiko banci bitno je da ono što radimo, radimo najbolje. Mi smo banka koja transformira poslovanje i želi biti prepoznata po svom stilu.
Trudimo se privući najbolje stručnjake; one koji se ne boje izaći iz okvira i sagledati širu sliku. Ljude koji ne čekaju da se budućnost dogodi, već žele izazivati te stvarati nova rješenja koja će oblikovati svijet (ne samo) financija.
Kao banka sa srcem startupa spajamo najbolje od oba svijeta, pouzdanost i inovativnost, i stvaramo okruženje u kojem su ljudi motivirani ostaviti svoj trag.
Zato vjerujemo u kulturu poticanja inovativnih rješenja, uvažavanja povratnih informacija i njegovanja ljudskih odnosa. Kulturu u kojoj “mi” znači da svatko ima svoje “ja”, a svako ja dio je tima.
Gdje zajednički uspjeh znači realizacija osobnih ciljeva, i osobni uspjeh znači uspjeh svih nas. Zajednicu u kojoj smo jedni drugima i krila i padobran.
To je ono po čemu želimo biti jedinstveni.
To je za nas Addiko banka.
O nama:
Addiko Bank AG je međunarodna bankarska i financijska grupacija koja se sastoji od mreže banaka u pet zemalja: Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori, a sjedište holdinga nalazi se u Beču u Austriji.
Radimo u otvorenome prostoru jer potičemo otvorenu komunikaciju, kreativno radno okruženje te osjećaj zajedništva. Imamo i Addiko Living Room, prostor gdje se možemo družiti, opustiti i odigrati pikado ili stolni nogomet. Kakvi su nam uredi govori i informacija da su proglašeni među 9 najljepše uređenih poslovnih prostora u svijetu od strane ˝Financial Brand˝ organizacije.
Još veću pažnju pridajemo našim vrijednostima prema kojima se razlikujemo od drugih i ostvarujemo svoje strateške ciljeve te klijentima pružamo jednostavne i izravne bankarske usluge. Na vrijednostima temeljimo načine poslovanja s klijentima i međusobnu suradnju, a one su:
- Fokusiramo se na bitno – Radije radimo manje stvari, ali ih onda radimo odlično, nego puno stvari prosječno.
- Učinkoviti smo i usmjereni na potrebe klijenta – Svu našu energiju usmjeravamo na uklanjanje složenosti i koncentrirani smo na isporuku onoga što je važno.
- Komuniciramo jednostavno i izravno – Naši proizvodi i usluge su jasni i razumljivi.
- Šest zemalja, jedna pobjednički tim – Gdje god se nalazili pravila i sustav vrijednosti su isti, jer iako poslujemo u šest zemalja regije, svi smo ista Addiko banka.
Još jedna stvar kojom se volimo pohvaliti je da smo digitalni! Addiko banka dobitnik je i priznanja „Inovativna digitalna rješenja“ koje joj je dodijeljeno na konferenciji Digital Takeover 2018. Osim što iz godine u godinu povećavamo udio digitala u komunikaciji i oglašavanju, Addiko je prva banka na tržištu koja je klijentima omogućila odobrenje kredita bez dolaska u banku kroz Virtualnu poslovnicu. Jedinstvena Addiko Virtualna poslovnica proglašena je najboljom europskom bankarskom inovacijom u cijeloj Europi te je Addiko banci na svečanoj ceremoniji u Pragu uručena nagrada ‘Retail Banking Europe Awards 2019 – Best Product Innovation’.
Znamo se i dobro zabavljati i zbog toga smo #BFFfestivala. Nije nam strano sponzoriranje kulturnih festivala kao što su EXIT festival, Sea Star festival, Motovun Film Festival, Pula Film festival, Ferragosto Jam festival, butique festival Superuho.
Osim toga pomažemo zajednici kroz projekte volontiranja naših Addiko volontera. Koliko ulažemo u naše zaposlenike govori i to da je Addiko banka već treću godinu zaredom nagrađena vrijednim priznanjem – Certifikatom Poslodavac Partner koji prepoznaje najbolje poslodavce i nagrađuje ih za kvalitetno upravljanje ljudima.
Što nudimo studentima?
Studenti koji se priključe našem timu kroz pripravnički program u sektoru Poslovanja s malim i srednjim poduzetništvom te Poslovnom kontrolingu imat će priliku za razvoj u poticajnoj i ugodnoj radnoj atmosferi u kojoj se primjenjuju moderne digitalne prakse u svim aspektima poslovanja, te učenje od vrhunskih stručnjaka iz različitih odjela banke (financijska analiza, upravljanje rizicima, podrška prodaji, poslovna analitika).
Ernst&Young
EY je vodeća svjetska tvrtka u uslugama revizije, poreza, strateških i transakcijskih usluga te poslovnog savjetovanja. Naša svrha je izgradnja boljeg poslovnog okruženja, a znanje i kvaliteta usluga koje pruža više od 300.000 zaposlenika u preko 150 zemalja svijeta pomaže izgraditi povjerenje u tržišta kapitala i ekonomije u cijelom svijetu. O specifičnim zahtjevima hrvatskog tržišta brine se oko 250 zaposlenika te preko 50 studenata EY Hrvatska s uredom smještenim u Zagrebu. Svatko od njih vodi i inspirira druge tijekom svog vremena u EY-u, ali i nakon, čime svojim svakodnevnim radom oživljavaju našu svrhu. Kroz naša četiri odjela – Odjel revizije, Odjel poreznog savjetovanja, Odjel strateških i transakcijskih usluga i Odjel poslovnog savjetovanja – pomažemo klijentima da iskoriste nove prilike te upravljaju rizikom kako bi odgovorno rasli.
EY svake akademske godine studentima pruža mogućnost prakse u odjelima koji rade na projektima s klijentima (odjelima revizije, poreznog, poslovnog, strateškog i transakcijskog savjetovanja) te u odjelima podrške poslovanju (ljudski potencijali, marketing, financije i računovodstvo). Cilj EY-a kao poslodavca je svim svojim zaposlenicima, ali i studentima, pružiti kontekst, značaj i svrhu posla koji svakodnevno obavljaju. EY Hrvatska konstantno ulaže u svoje zaposlenike i studente omogućavajući im razne edukacije i programe formalnog učenja, pristup webinarima, interna knowledge sharing predavanja, ali i vodi brigu o njima i njihovom well-being-u. EY studentima nudi jedinstvene mogućnosti praktičnog iskustva putem rada na stvarnim projektima, razvoj vještina potrebnih za osobni napredak i napredak karijere te redovito pruža povratne informacije o rezultatima rada. Studente potičemo da konstantno uče, razvijaju se i okušaju se u novim stvarima.
U EY-u svaki student ima svog BuddEY-a, odnosno zaposlenika koji je i sam donedavno bio student i koji najbolje zna kako studentima približiti novo okruženje. Studenti su uključeni i u sva socijalna događanja poput virtualnih catch-up sastanaka, Employee Appreciation Day-a, božićna druženja, humanitarne akcije i, kada to situacija dopušta, uredska druženja i slavlja, na kojima se studenti mogu međusobno povezati i proširiti poznanstva. Puno ulažemo u naše studente i na njih gledamo dugoročno – važno nam je da im iskustvo u EY-u bude izuzetno te da imaju osjećaj ispunjenosti i pripadnosti EY zajednici.
Tražimo studente 4. ili 5. godine s izvrsnim poznavanjem engleskog jezika i MS Office-a. Studentske prakse u EY-u su duljeg perioda trajanja, a najuspješniji studenti imaju mogućnost zaposlenja i nastavka karijere unutar EY-a.
Vrijedan si, motiviran i odgovoran? Želiš u svojoj karijeri postići izvanredne ciljeve i ostaviti trag u poslovnom svijetu?
Prijavi se i dođi popričati s nama!
InterCapital
InterCapital Asset Management je najveće društvo za upravljanje imovinom u Hrvatskoj koje nije u vlasništvu banke. Kroz UCITS i alternativne fondove te diskrecijske portfelje upravljamo s preko 3 i pol milijarde kuna imovine. Iz svog sjedišta u Zagrebu nadgledamo investicije usredotočene uglavnom u instrumente s fiksnim prinosom te dionice iz jugoistočne Europe i ostatka svijeta.
Povijest i razvoj
ICAM je osnovan 2004. kao dio InterCapital Grupe. 2015. je donesena odluka o strateškom fokusiranju Grupe upravo na ovaj segment te se ICAM posvetio pojačavanju tima i preuzimanjima.
Strategija se pokazala iznimno uspješnom te smo danas 4. najveće društvo za upravljanjem imovinom u Hrvatskoj, od čega jedino koje nije u vlasništvu banke. Od 2015. do 2019. je imovina pod upravljanjem rasla po prosječnoj stopi od skoro 50% godišnje (zahvaljujući organskom rastu te preuzimanjima), a broj zaposlenika se popeo na 26.
Naši fondovi
ICAM upravlja sa preko 3,1 milijarde kuna u sljedećim vrstama fondova:
- 46% dionički
- 24% obveznički
- 16% mješoviti
- 12% alternativni
Više detalja na našim web stranicama: https://icam.hr/hr/fondovi.php
Nadolazeći izazovi
Trajno ulažemo trud kako bismo mogli nastaviti rasti i razvijati se. Neki od trenutno važnih koraka pritom uključuju:
- Rast prodajnog kanala
- Digitalizacija i e-ulaganje
- Edukacija klijenata u periodu niskih kamatnih stopa
- odgovorno ulaganje u smislu okoliša te društvenih i upravljačkih čimbenika
Prilike za zaposlenike
Od sebe očekujemo najbolje i svjesni smo da to možemo ostvariti jedino izborom i zadržavanjem kvalitetnih kolega. Osim konkurentnih financijskih uvjeta, našim zaposlenicima stopa nudimo i:
- Obrazovanje s posebnim poticanjem sudjelovanja u CFA programu
- Osiguran ručak na poslu
- Teretana na poslu
- Dodatno zdravstveno osiguranje
- Prilike za opuštanje u smislu stolnog tenisa, pikada te točionika piva
- Radno mjesto u samom srcu Zagreba (Masarykova)
Studentske prakse
Cijenimo odnose sa studentima te se nadamo da će nakon upoznavanja našeg posla i kolega biti zainteresirani kod nas započeti ili nastaviti svoju karijeru.
Prakse strukturiramo tako da se studenti upoznaju s radom svih odjela (s fokusom na one za koje sami pokažu interes) te ih upoznajemo s procesima donošenja investicijskih odluka te samih tehničkih koraka investiranja.
Trajanje prakse ovisi o dostupnosti i zainteresiranosti kandidata, obično u rasponu od nekoliko dana do nekoliko mjeseci, pri čemu su dulje prakse plaćene.
KPMG
KPMG posluje na hrvatskom tržištu 28 godina, pružajući profesionalne usluge u okviru revizije, poreznog savjetovanja, računovodstva, prava, transakcijskog i financijskog savjetovanja, poslovnog savjetovanja, savjetovanja vezana uz upravljanje financijskim rizicima te savjetovanja u području zadovoljavanja regulatornih zahtjeva.
Zašto KPMG?
Naše osnovno bogatstvo su naši ljudi i njihova znanja. KPMG mreža okuplja preko 227.000 stručnjaka iz 146 zemalja diljem svijeta. Naši klijenti su neke od najvećih domaćih i međunarodnih kompanija, organizacije i tijela iz javnog sektora, kao i neprofitne organizacije koje u KPMG-u vide visok standard usluga, specijalizaciju po industrijama i ekstenzivno povezivanje lokalnih, regionalnih i globalnih tržišta.
© 2021 KPMG Croatia d.o.o., hrvatsko društvo s ograničenom odgovornošću i član mreže nezavisnih društava povezanih s KPMG International Limited, privatnim engleskim društvom ograničenog jamstva. Sva prava su pridržana.
Kako KPMG stvara razliku?
Zaposlenici KPMG-a svakodnevno doprinose zajednici u kojoj posluju – pomažu tvrtkama u stvaranju novih vrijednosti. Od klijenata i investitora do državnih institucija i javnosti, svi očekuju najbolje od nas. Upravo zato zapošljavamo ljude koji čine razliku. Agilni smo, fleksibilni i promoviramo raznolikost u svemu što radimo – od načina na koji potičemo i nagrađujemo naše kolege, do usluga koje nudimo klijentima.
Što te čeka ako postaneš dio KPMG tima?
Biti u KPMG-u znači biti dijelom tima talentiranih stručnjaka, koji zajedno rade kako bi ostvarili pozitivan učinak u poslovnoj zajednici, ali i u društvu. Prepoznat ćemo i nagraditi tvoj potencijal jer znamo da smo najbolji, kad su i naši zaposlenici najbolji. Svojim kolegama dajemo odgovornost kako bi se dokazali i napredovali, kao i pomoć u osobnom i profesionalnom napretku.
U KPMG-u te očekuje rad na raznovrsnim projektima s klijentima iz različitih sektora gospodarstva u Hrvatskoj i regiji, razrađeni plan profesionalnog razvoja i napredovanja, ACCA program, rad u mladom i prijateljskom timu i dinamičnom i izazovnom okruženju te stimulativni sustav nagrađivanja
© 2021 KPMG Croatia d.o.o., hrvatsko društvo s ograničenom odgovornošću i član mreže nezavisnih društava povezanih s KPMG International Limited, privatnim engleskim društvom ograničenog jamstva. Sva prava su pridržana.
© 2021 KPMG Croatia d.o.o., hrvatsko društvo s ograničenom odgovornošću i član mreže nezavisnih društava povezanih s KPMG International Limited, privatnim engleskim društvom ograničenog jamstva. Sva prava su pridržana.
Dodatne beneficije koje te čekaju u KPMG-u:
- Mogućnost odlaska na rad u neki od KPMG ureda u inozemstvu
- Interne edukacije u zemlji i inozemstvu
- Online edukacije
- Laptop i mobitel za osobnu upotrebu
- Teambuilding
- Druženja u organizaciji tvrtke (zadnji petak u mjesecu)
- Božićnice
- CSR – sudjelovanje na projektima korporativnog volontiranja
- Ljetno radno vrijeme
- Nogomet, košarka
- Sudjelovanje na sportskim turnirima
- Popusti za različite usluge
Više o KPMG Croatia možete pronaći na našoj mrežnoj stranici, Instagram, Facebook i Linkedin profilu
Zagrebačka banka
O nama
Zagrebačka banka članica je UniCredit Grupe i godinama je vodeća banka u Hrvatskoj po kvaliteti proizvoda i usluga, tehnološkim inovacijama i mreži samoposlužnih uređaja. Banka je u Hrvatskoj započela svoje poslovanje davne 1914. godine kao Gradska štedionica, a pod današnjim imenom posluje od 1977. godine – tako da se može reći da imamo dugu povijest!
U Zabi je klijent na prvom mjestu, naša uloga je biti savjetnik i partner u svim specifičnim potrebama i situacijama klijenata. Nudimo im pouzdana rješenja i s njima radimo na povjerljiv, otvoren i odgovoran način. Želimo zadovoljiti potrebe klijenata pružajući im rješenja koja iskorištavaju sinergiju naših poslovanja: Korporativno i investicijsko bankarstvo, Komercijalno bankarstvo i Upravljanje imovinom.
Naša je težnja biti banka za sve što je klijentima važno. Pružamo im lokalnu i međunarodnu stručnost te im osiguravamo pristup vodećim tržišnim proizvodima i uslugama. Oslanjajući se na međunarodnu mrežu ureda i poslovnica, UniCredit pruža uslugu klijentima u 18 dodatnih zemalja u cijelom svijetu.
Zašto Zaba za studentski posao?
Tržište rada se neprestano mijenja, a vjerujemo da studenti za početak svoje karijere traže najbolje mjesto za rad, mjesto gdje su njihove ideje važne. U studentskim danima nije bitno tko ima koliko iskustva već koliki interes i želju imate za određenim područjem – upravo to je ono što cijenimo i što je kod nas i više nego dobrodošlo. U Zabi brinemo o studentima i želimo im pružiti prijateljsko radno okruženje, puno potpore i dijeljenja znanja.
Kroz praktičan rad u stvarnom poslovnom okruženju, uz podršku iskusnih mentora želimo studentima pružiti iskustvo u području koje ih interesira. Studenti ekonomskog usmjerenja mogu se pronaći u radu s međunarodnim klijentima, korporativnoj mreži, rizicima, projektnom financiranju, planiranju i kontrolingu, marketingu… i brojnim drugim. Također, zbog raznolikosti posla studente tehničkih i matematičkih usmjerenja mogu interesirati IT tehnologije, strojno učenje, web design, rizici.. To su samo neka od područja, ukoliko se želiš razvijati u nekom koje nismo naveli, također nam se javi.
Naša predanost aktivnom sudjelovanju u životu studenata potvrđena je nagradom Zlatni indeks kroz više godine, a čiji je cilj bio vrednovati ona poduzeća koja pridonose kvalitetnijem studentskom životu, obrazovanju i stručnom usavršavanju studenata. One su nam važne jer su studenti ti koji su nas ocijenili kao poduzeće koje aktivno sudjeluje u njihovu obrazovanju.
Postani i ti dio Zabinog tima!
Pozivamo vas na Business matchmaker, želimo vas upoznati, čuti kakve vizije imate i u kojem području se želite razvijati, želimo upravo tebe upoznati i čuti tvoje interese.
Za više informacija posjetite našu karijernu stranicu https://www.zaba.hr/home/o-nama/karijere i javite nam se!
SKUPINA B
Auto Hrvatska
Želite biti dio tvrtke koja je jedna od vodećih gospodarskih pokretača desetljeća? Iskoristite priliku, javite nam se i postanite dio Poslovne grupe Auto Hrvatska!
Poslovna grupa Auto Hrvatska sustav je od 11 trgovačkih društava kojom upravlja matična tvrtka Auto Hrvatska d.d. Putem svojih društava obavlja trgovačku i servisnu djelatnost u gospodarskom i osobnom programu za nova i rabljena vozila s pripadajućim dijelovima, gumama, servisnom opremom, alatima i servisnim uslugama. Poslujemo u četiri države – u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini te Sjevernoj Makedoniji te imamo oko 700 zaposlenih.
Poslovna grupa Auto Hrvatska već je 70 godina sinonim za sve što se u Hrvatskoj vezuje uz cestovna vozila i njihovo održavanje. Članice naše Poslovne grupe na popisu su 200 najboljih kompanija desetljeća prema poslovnom tjedniku Lider.
Zaposlenici su naša snaga. Poslovne uspjehe koje ostvarujemo možemo zahvaliti marljivosti i izvrsnosti naših zaposlenika. Smatramo kako na mladima svijet ostaje, stoga svake godine zapošljavamo sve veći broj pripravnika. Mladima pružamo priliku da razviju svoje potencijale u stručnim timovima te izazovnom i ugodnom okruženju. Vjerujemo u vrijednost ideja koje mladi ljudi unose u poslovanje – na taj način osvježavamo i unaprjeđujemo procese te otvaramo vrata novim poslovnim mogućnostima.
U Poslovnoj grupi vodimo brigu o profesionalnom razvoju svakog našeg zaposlenika. U okviru sustava onboardinga nove zaposlenike upoznajemo s organizacijskom strukturom, djelatnostima, kulturom i kolegama. Na svakom koraku radimo na tome kako bi se se što bolje osjećali i uklopili u naše okruženje. Pripravnicima u tome posebno pomažu njihovi mentori – stručnjaci koji ih s puno razumijevanja vode kroz poslovne procese te im pružaju vrijedne savjete.
Pažnju pridajemo i konstantnom usavršavanju naših zaposlenika. Osobito su popularne naše in-house edukacije na kojima obrađujemo različite zanimljive teme iz područja soft skillsa, a jednaku pažnju posvećujemo i stručnim edukacijama.
Kroz razrađen sustav upravljanja karijerom, pratimo napredak svakog zaposlenika na putu ostvarenja njegovih profesionalnih potencijala. Rad i trud ne prolaze neprimijećeno te su adekvatno nagrađeni.
U Poslovnoj grupi želimo izgraditi osjećaj privrženosti tvrtki, stoga organiziramo susrete zaposlenika, teambuildinge, druženja povodom blagdana te dane pripravnika, gdje se naši kolegice i kolege upoznaju, druže te se stječu prijateljstva. Sportski duh njegujemo kroz organizaciju sportskih natjecanja.
Struka koju u najvećem broju zapošljavamo su ekonomisti. Pružamo mogućnost zaposlenja na radnim mjestima u odjelu financija, kontrolinga, računovodstva, revizije, ljudskih resursa, administracije te u prodaji i nabavi osobnih i gospodarskih vozila i rezervnih dijelova.
Budite hrabri, prihvatite izazov i postanite dio pobjedničkih timova Poslovne grupe Auto Hrvatska!
Deloitte
Tko smo?
Deloitte je vodeća svjetska tvrtka za pružanje profesionalnih usluga. U Hrvatskoj profesionalne usluge pružaju Deloitte d.o.o. i Deloitte Savjetodavne Usluge d.o.o. te smo dio Central Europe South regije zajedno sa Slovenijom, Bosnom i Hercegovinom, Srbijom, Crnom Gorom i Sjevernom Makedonijom. Regija broji preko 700 zaposlenih, od toga 200 zaposlenih u Hrvatskoj.
Što radimo?
Svoje usluge pružamo u pet profesionalnih područja:
- Revizija
- Porezno i računovodstveno savjetovanje
- Poslovno savjetovanje
- Financijsko savjetovanje
- Upravljanje rizicima
- Revizija
Naši konzultanti u reviziji obavljaju reviziju prema nacionalnim i međunarodnim pravilima i prema Međunarodnim revizijskim standardima. Tu se još možeš upoznati s računovodstvenim savjetovanjem, prilagodbom financijskih izvještaja, specifičnostima financijskog izvještavanja, ali i naučiti kako pružati vid u računovodstvene sustave i sustave unutarnjih kontrola te održavati računovodstvene konzultacije
- Porezno i računovodstveno savjetovanje
Odjel poreznog i računovodstvenog savjetovanja je također raznolik. Obuhvaća pružanje savjeta klijentima u pogledu PDV-a, transfernih cijena, osobnog dohotka, poreza na dobit, obračuna plaća, izaslanja radnika, pravnih savjeta, a uključuje i rad na projektima koje financiraju EU i nacionalni fondovi.
- Poslovno savjetovanje
Deloitte pomaže organizacijama brzo iskoristiti prednosti novih prilika, potaknuti rast, uvoditi inovacije i istodobno ovladavati rizicima i isporučivati vrijednost. Ovaj je odjel najraznovrsniji jer zalazi u sfere strategije i operacija, ljudskog kapitala, tehnologije i implementacije tehnoloških rješenja, financija, projekata EU-a, restrukturiranja.
- Financijsko savjetovanje
U odjelu Financijskog savjetovanja najbolje se snalaze klasični i neklasični financijaši: naime, on se bavi spajanjima i preuzimanjima, velikim transakcijama, dubinskim snimanjima, forenzikom, kibernetičkom forenzikom, privatizacijom, financijskim restrukturiranjem, procjenama vrijednosti.
- Upravljanje rizicima
Odjel obuhvaća sve vrste rizika, regulatorne, kibernetičke, pravne, reputacijske, operativne, financijske. Toliko široko područje vapi za stručnjacima koji će našim klijentima pomoći da budu spremi i pomno prate sve vezano uz sferu pravne usklađenosti jer pogreške u tom segmentu mogu prouzročiti veliku štetu.
Koga tražimo?
Najčešće tražimo studente završnih godina. S obzirom na to čime se sve bavimo, sva su usmjerenja dobrodošla. Naši studenti od prvog dana sudjeluju u većini projektnih aktivnosti te se prema njima odnosimo kao prema redovnim zaposlenicima.
Motivacija, proaktivnost, upornost, želja za učenjem i razvojem su glavne osobine naših studenata. Uz to, ako se super služiš engleskim jezikom i MS Officeom imaš dodatnu prednost.
Konzum plus
Konzum – odličan početak tvoje karijere!
Što prvo pomisliš kada čuješ riječ „Konzum“? Sigurno se sjetiš nekog iskustva u jednoj od preko 600 naših prodavaonica.😊 Da, više od 600. Jesi li ikada razmišljao o tome koji se sve procesi odvijaju u tako velikom sustavu? Što je sve potrebno kako bi toliki sustav uspješno funkcionirao već 64 godine? Potrebno je puno toga, ali najpotrebniji su – ljudi!
U Konzumu rade marljivi, proaktivni i temeljiti pojedinci koji svojim trudom i znanjem čine uspješan tim od gotovo 11 000 zaposlenika. Taj tim upravlja s 45 000 aktivnih artikala, tjedno tiska 1,1 milijun kataloga, a zbrojenim kilometrima dnevno odvozi krug oko Zemlje. Taj tim se međusobno osnažuje i podržava, razmjenjuje ideje i zajednički dolazi do novih rješenja uvažavajući mišljenje svakog kolege.
Misliš da uz sve navedeno nemamo vremena za zabavu? Vjeruj nam, uz dobru organizaciju i timski rad, stignemo i to.😊 Imamo svoje planinarsko društvo, Dane logistike (sportska natjecanja i druženje), Božićnu tombolu, PPP (pivo poslije posla) i razna slična događanja. Iako nam je pandemija većinu radnih zadataka i druženja prebacila na virtualno okruženje, naši procesi ni u jednom trenutku nisu stali, pa čak ni u trenucima kada su kolege iz Tradinga u glavnom fokusu imali nabavku kvasca i toaletnog papira.😊
Kako bismo ostali lider na tržištu i nastavili razvoj poslovanja, tražimo nove članove tima koji su zainteresirani za retail industriju, koji su spremni na puno praktičnog učenja i koji će donijeti novi pogled na procese. Vjerujemo da gotovo svakom studentu EFZG-a možemo pružiti zanimljiv početak karijere u kojem god području se želi razvijati, a ponajprije u IT-u, nabavi, maloprodaji, marketingu i veleprodaji.
Ako želiš razvijati svoju karijeru kao poslovni analitičar, u Konzumu ćeš izravno utjecati na razvoj poslovnih procesa koristeći agilne metode rada. Primijenit ćeš stečeno i razviti novo znanje o SQL-u, ali i drugim IT alatima. Ako pak prvi želiš vidjeti nove artikle i trendove na tržištu, surađivati s mnogobrojnim dobavljačima, kreirati planograme i sudjelovati u razvoju visibility strategije, Trading je tvoje idealno radno mjesto. Ako te ipak najviše zanima analitički dio rada, želiš direktno sudjelovati u našem core businessu praćenjem i realizacijom plana prometa po kupcu/košarici i sudjelovati u razvoju naše maloprodajne mreže, upoznaj se s našim područjem Maloprodaje. Želiš li pak sudjelovati u odjelu koji postavlja trendove u oglašavanju, kreira 360° kampanje, dogovara PR kampanje i kreira kataloge, vjerujemo da je sektor Marketinga pravi odabir za tebe. Misliš li da si više za terenski posao i komunikaciju s veleprodajnim kupcima, istraži naše područje Veleprodaje.
Ako imaš pitanja, želiš nas bolje upoznati i čuti iskustva „iz prve ruke“, prijavi se za intervju s nama i Matchamo se 5.5.2021.!😊
OTP
UPOZNAJTE OTP BANKU D.D. – 4. BANKU NA HRVATSKOM FINANCIJSKOM TRŽIŠTU
OTP banka je 4.banka na hrvatskom financijskom tržištu, s preko 2.300 djelatnika koji se brinu o financijama preko 500.000 klijenata iz različitih segmenata – građanstvo, obrti, mala i srednja poduzeća, velika poduzeća i velike i međunarodne kompanije. Danas OTP banka zauzima oko 10% tržišta u Hrvatskoj, a nastala pripajanjem nekoliko manjih regionalnih banka: Dubrovačke, Dalmatinske, Istarske, Sisačke, banke Populare i na kraju Splitske banke.
Banka smo nacionalnog utjecaja sa snažnim uporištem u našim domicilnim regijama. Pripadamo najbrže rastućoj financijskoj grupi Srednje i Istočne Europe. Konkurentnim i kvalitetnim financijskim proizvodima i uslugama podržavamo naše klijente u ostvarenju njihovih životnih i poslovnih planova. Sjedište banke je u Splitu s dijelom centralnih i poslovnih funkcija u Zadru i Zagrebu, te poslovnim centrima u Varaždinu, Puli, Dubrovniku i Osijeku. Poslujemo u svim krajevima Hrvatske s mrežom od preko 100 poslovnica i 500 bankomata.
Svoje projekte društveno odgovornog poslovanja banka je ujedinila pod brendom Zeleno svjetlo za… sport, obrazovanje, znanost, kulturu, zdravlje, poduzetništvo… U 2020. godini nagrađeni smo međunarodnim priznanjem Global Financa za upravljanje u krizi zbog brzog prilagođavanja svog poslovanja uvjetima pandemije, te pomaganju zajednicama u kojima poslujemo. Samo bolnicama za sanaciju šteta nakon potresa i borbi protiv Covid-a u 2020. smo donirali preko 5 milijuna kuna. Donirali smo 25 udruga širom Hrvatske koji su za vrijeme lock downa pomagali one najpotrebitije, te je pokrenut donacijski program Zaokruži putem kojeg zajedno s našim klijentima pomažemo dječje odjele bolnica širom Hrvatske.
Posebno smo ponosni na naše stipendije za studente s izvanrednim sportskim uspjesima, kao i na stipendije za studente lošijeg imovinskog stanja koje realiziramo u suradnji s lokalnim zajednica diljem Hrvatske. Donacijskim natječajem pružamo priliku udrugama iz svih sfera društvenih aktivnosti da se prijave na natječaj i ostvare financijsku pomoć za svoje djelovanje. Pružamo potporu različitim sportskim, kulturnim, obrazovnim i zdravstvenim ustanovama i institucijama. Doprinosimo svojim aktivnostima razvoju osobne financijske pismenosti kako kod mladih tako i kod starije populacije.
Osim stipendija, mladima želimo dodatno pružiti poticaj na način da steknu radna iskustva i prije završetka obrazovanja ugovarajući suradnju s različitim fakultetima o stručnim praksama. Želja nam je da mladi upoznaju banku koja suprotno uvriježenom mišljenju o uštogljenim bankarima i sterilnoj radnoj okolini nudi dinamičan i zanimljiv karijerni put u nizu zanimanja koja možda uopće ne mislite pronaći u bankarskom okruženju. Kako smo orijentirani na naše regionalne korijene nudimo mogućnost rada na različitim lokacijama u Hrvatskoj omogućujući konstantno profesionalno napredovanje.
Privredna banka Zagreb d.d. (PBZ)
Privredna banka Zagreb d.d. (PBZ) značajan je čimbenik u razvoju hrvatskog gospodarstva od svog osnutka. Navedenu ulogu zadržala je sve do danas i kao članica Intesa Sanpaolo Grupe, jedne od najvećih bankarskih grupacija u Europi. PBZ je banka univerzalnog tipa, tehnološki visoko razvijena i nudi kompletan asortiman specijaliziranih proizvoda i usluga za oko 1,7 milijuna klijenata te s najrazgranatijom poslovnom mrežom pokriva područje cijele zemlje. Po rezultatima poslovanja, PBZ je kontinuirano u samom vrhu hrvatskog bankarstva i predvodnik je na tržištu u novim tehnologijama kontinuirano razvijajući inovativne proizvode i usluge za građane i poslovne subjekte.
Banka je tijekom godina nagrađena nizom prestižnih međunarodnih i domaćih nagrada za izvrsnost i kvalitetu poslovanja te je dobitnica certifikata Najbolji poslodavac 2020. godine, sukladno standardima ISF white Employee respect.
PBZ razumije da samo ljudi čine pravu razliku te da njihova znanja, kreativni i razvojni potencijali mogu stvoriti novu vrijednost i učiniti značajniji odmak od konkurencije. Temelj našeg uspješnog poslovanja su zaposlenici koji aktivno sudjeluju u modernom razvoju Banke i kreiranju stalnih promjena. Usmjereni smo na vlastiti interni razvoj budućih vrhunskih specijalista i rukovoditelja Banke te kroz razne edukacijske programe zaposlenicima pružamo priliku za usvajanjem novih znanja, a kroz suradnju s Intesa Sanpaolo Grupom omogućeno im je stjecanje međunarodnoga bankarskog iskustva. Širok spektar poslovanja pruža mogućnost visoko motiviranim osobama za pronalaženje vlastitog područja interesa unutar sustava PBZ-a.
S ciljem poticanja profesionalnog rasta i razvoja, zaposlenicima nudimo priliku za kontinuirano usavršavanje kroz brojne interne, ali i raznolike vanjske edukacije, stručne tečajeve, škole stranih jezika, konferencije, seminare te pohađanje internog korporativnog učilišta pod nazivom Poslovna škola. Uz navedeno, svi aktivni sportaši imaju priliku učlaniti se u sportsku udrugu PBZ Standard koja nudi mogućnost sudjelovanja na međunarodnim sportskim događajima.
Motiviranim studentima zainteresiranima za rad nudimo:
- priliku za profesionalno usavršavanje i napredovanje pod mentorstvom iskusnih kolega
- rad na izazovnim projektima s vrhunskim stručnjacima
- mogućnost sudjelovanja na raznim internim edukacijama
- rad od kuće u skladu s trenutno važećim epidemiološkim mjerama
- mogućnost zaposlenja nakon završenog fakulteta
SKUPINA C
Atos
U doba umjetne inteligencije, osvoji nas prirodnom
Bok, mi smo Atos. Globalni smo lider u području digitalne transformacije i trenutno smo jedina europska IT kompanija koja se nalazi uz bok velikim američkim i kineskim konkurentima. S više od 105.000 stručnjaka u 71 državi, podržavamo klijente iz različitih industrija u procesu digitalizacije i pomažemo im unaprijediti poslovanje. Usto, ponosni smo IT partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara. Priroda nam je važna i zato se zalažemo za sigurno i dekarbonizirano digitalno poslovanje svojih klijenata, a ubrzano dekarboniziramo i vlastito poslovanje.
U Hrvatskoj nas je preko 240 i smješteni smo na tri lokacije: Osijek, Split i Zagreb. Naši timovi između ostaloga razvijaju i implementiraju napredna digitalna rješenja, uključujući SAP ERP, RPA i DWH sustave te projektiraju, opremaju i održavaju podatkovne centre. Nije da se hvalimo (možda samo maaalo 😉), ali za nadolazeće smo Ljetne olimpijske igre osmislili rješenje koje će omogućiti prijenos live videa visoke kvalitete direktno s jedrilica i tako publici dati osjećaj kao da su članovi posade. Priznaj da zvuči fora. 😊
Ako ti je važno gdje i s kim radiš, znaj (pod jedan) da smo i mi isti takvi i (pod dva, jel) da je hrvatski Atos i službeno sjajno mjesto za rad. Drugu godinu zaredom smo obranili prestižni certifikat Great Place To Work (GPTW) i to kao jedini iz Hrvatske. GPTW je svjetsko priznanje za najbolje poslodavce u kojem odlučujuću ulogu ima mišljenje zaposlenika. Hm, nije loše!
Ako voliš sport, nadamo se da se „gledamo“ u srpnju i kolovozu s olimpijade iz Tokija, ali zašto ne i prije? Recimo već u svibnju na Business Matchmakeru! Tvoje (sada već bivše) kolegice koje smo upoznali na zadnjem BM-u, danas su naše kolegice. 😊 Ono što ti one mogu potvrditi jest da cijenimo proaktivnost i želju za učenjem i da smo spremni podijeliti svoje znanje i iskustvo kroz raznovrsne zadatke i projekte.
I tu sad uskačeš ti. Odvaži se, prijavi se. Tražimo nove kolegice i kolege za sljedeća radna mjesta:
- analitičar poslovnih procesa
- konzultant za data management rješenja
- SAP konzultant.
Na razgovoru jednostavno budi tko jesi i bez ustručavanja nas pitaj sve što te zanima. Ako želiš malu prednost, istraži kako dišemo, sve ti piše na našem fejsu i instagramu. I onda nas možeš zašprehati na razgovoru. 😊
A sad kad smo već toliko toga prošli zajedno, veselimo se upoznati te i otkriti da smo pravi business match!
Fina
Plaćanje računa na jednoj od preko 190 lokacija nije ono po čemu nas trebate prepoznati. Mi smo vodeća kompanija koja pruža vrhunska inovativna digitalna rješenja u području financijskih i elektroničkih usluga koje olakšavaju svakodnevni život.
Iako u državnom vlasništvu, poslujemo isključivo na tržišnom principu. Uspješno surađujemo s gotovo svim komercijalnim bankama, Hrvatskom narodnom bankom, brojnim poslovnim sustavima i drugim subjektima poslovnog života.
Fina ima infrastrukturu, znanje i mogućnost za realizaciju velikih projekata u uslugama podrške državi, provedbi zakonskih odrednica, informatizaciji i unaprjeđenju javnih usluga te pružanju znanja i stručnosti svojih zaposlenika u financijskim, elektroničkim, gotovinskim i drugim servisima, uvažavajući potrebe svih svojih klijenata.
Mi smo uvijek u potrazi za novom generacijom talenata. Prihvati izazov, unaprijediti svoje poznavanje IT-a i poslovnih procesa te nam se javi za obavljanje stručne prakse ili pisanje diplomskog rada na mail natjecaji@fina.hr.
Pridruži se našem timu!
King ICT
KING ICT je tvrtka sa sjedištem u Zagrebu koja broji preko 400 zaposlenih i radi na velikim projektima koji moderniziraju društvo i stvaraju digitalnu budućnost.
Svoje projekte razvijamo prema Agile i Scrum metodologiji, koristeći poznate tehnologije i programske jezike poput Jave i .NET, često eksperimentirajući s novima. O našoj profesionalnosti govore i partnerstva pa su tako samo neki od naših partnera Oracle, Microsoft, CISCO, IBM i SAP, s kojima uspješno surađujemo na obostrano zadovoljstvo.
U KING ICT-u nikad nam nije dosta znanja i učenja. Želimo biti najbolji i imati zadovoljne djelatnike. Zato kod nas svatko dobiva priliku razvijati se u željenom području kroz edukacije, tečaje, radionice i konferencije, dijeljenjem i usvajanjem znanja i iskustva.
Naši glavni motivi su znanje, stručnost, kreativnost i želja za rastom i unaprjeđenjem poslovanja i društva u kojem se nalazimo. Kroz inovativna ICT rješenja želimo izgraditi povezanu i digitalnu budućnost za nas i buduće generacije.
Rješenja koja isporučujemo kreću se od usko specijaliziranih do onih koja koristi veliki broj ljudi u svakodnevnom životu, tako da ste neka od njih sigurno i sami koristili. Svestrani smo pa naši korisnici dolaze iz različitih grana djelatnosti poput transporta, energetike, poljoprivrede, zdravstva, obrazovanja, pravosuđa, trgovine, financija, telekomunikacija i brojnih drugih.
Gradimo podatkovne centre, optimiziramo IT infrastrukturu, uvodimo sigurnosna rješenja, istražujemo i razvijamo nove načine upravljanja informacijama.
Pod KING ICT-om posluju i Aktivis – tvrtka specijalizirana za upravljanje dokumentima – Smart Energy, tvrtka specijalizirana za provođenje mjera u području energetske učinkovitosti, Planet IX – tvrtka specijalizirana za korištenje umjetne inteligencije i njezine primjene u obradi podataka u robotici, dronovima i bespilotnim letjelicama.
Prisutni smo u regiji: Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sjevernoj Makedoniji i Kosovu, a razvili smo i mrežu servisnih centara na području Hrvatske koja je korisnicima dostupna 24/7.
SKUPINA D
FLIBA
Emmezeta je specifičan maloprodajni lanac trgovina u svijetu poznat kao “Discount Department Store”. Revolucionarna i konkurentna formula Emmezete može se izraziti ovako: velika i atraktivna ponuda uz iznimnu povoljnost.
Osnovna odlika Emmezete je širina asortimana koji se sastoji od namještaja, dekoracije i predmeta za uređenje doma, elektronike i bijele tehnike.
Osim širinom asortimana, Emmezetu odlikuje i odlična kombinacija modernog dizajna i kvalitete te nebrojene inspiracije predstavljene u svim našim prodavaonicama te na web shopu.
Trenutno u regiji poslujemo u Hrvatskoj i Srbiji, s ukupno 16 dućana i web shopom, kojeg s velikim ponosom smatramo kao jednu dodatnu poslovnicu.
U fizičkim poslovnicama kupcima nudimo inspiraciju uživo. Izazov je proći Emmezeta dućanom, a ne osvrnuti se na određeni stil, boju godine, dnevni boravak kakav biste baš htjeli ili kuhinjski robot kojeg vam je netko preporučio!
Emmezetina snaga je široki asortiman koji kupcu pruža mogućnost da cijeli dom, u potpunosti, opremi na jednom mjestu!
Online inspiracije su također dio naše svakodnevnice, a dio njih su i wish liste velikom broju kućanstava diljem regije.
Emmezeta traži velike entuzijaste, timske igrače gladne znanja i iskustva koji su željni ući na velika vrata u poslovni svijet! Trgovina je širok pojam u kojem se mogu naći zaljubljenici različitih područja ekonomije.
Kod nas možete sve: igrati se brojevima, komunicirati s velikim proizvođačima diljem svijeta, raditi analize, postavljati kampanje, širiti kreativu, pratiti rezultate i veseliti se zajedničkim uspjesima!
Pitanje je samo koliko to jako želite jer „Be careful what you wish for, you may just get it.“
Ako jedva čekaš završiti studij, zaplivati u poslovne vode, shvatiti kako funkcionira poslovni svijet i ići ponedjeljkom na posao nasmijan, ti si idealan kandidat za nas!
Kaufland
Vrijeme je za nešto novo – karijeru u Kauflandu
Uz više od 20.000 proizvoda regionalne kvalitete, brendiranih proizvoda i atraktivnih vlastitih brandova, u naše 42 poslovnice u Hrvatskoj nudimo najbolji izbor za kupnju svih kućanskih potrepština na jednom mjestu, dok naši zaposlenici osiguravaju najbolju kvalitetu proizvoda. Bilo da se nalazimo u našim poslovnicama, Centrali ili Logističko – distributivnom centru u Hrvatskoj, naših 3200 zaposlenika svakodnevno naporno radi kako bi osigurali uspjeh naše tvrtke. Nudimo raznolike mogućnosti za početak karijere u jednom od naša tri poslovna područja.
Trainee program
Na završnoj si godini studija ili već imaš diplomu u ruci? Nemaš radnog iskustva, ali imaš želju za učenjem u dinamičnom okruženju? Stručni mentori, praktično iskustvo, izazovni i odgovorni radni zadaci te atraktivna primanja dio su naše Trainee priče. Program je usmjeren na učenje u praksi, a nudimo atraktivna primanja i mogućnost nastavka karijere po završetku programa. Od početka preuzmi odgovornost i aktivno sudjeluj u stvaranju uspješne budućnosti našeg poduzeća. Tijekom dvanaestomjesečnog programa nauči sve što će ti kod nas trebati za razvoj uspješne karijere. Izaberi prvo radno mjesto po svojoj mjeri i postani naš Trainee!
Lovro O. je svoju karijeru započeo u listopadu 2019. Nakon uspješno završenog Trainee programa u Logistici, počeo je raditi kao voditelj smjene u Food/Non Food sektoru u našem Logističko – distributivnom centru: „Posao je kompleksan i odgovoran, ali i vrlo zanimljiv. On uključuje rad s ljudima i operativno vođenje smjene, stoga mnogo komuniciram sa ostalim zaposlenicima te svakoga dana se događa nešto novo i tako stječem nova znanja i vještine. Ono što bih istaknu kod Kauflanda kao poslodavca jest da je svaki posao, pa tako i moj, vrlo dinamičan i zahtjevan, ali da u isto vrijeme Kaufland omogućuje kvalitetnu ravnotežu između privatnog i poslovnog života. Vrlo sam sretan i ponosan što radim u kompaniji koja je dinamična, produktivna i puna prilika za razvoj i napredovanje kao što je Kaufland.“
Mia J. se Kaufland timu pridružila prije nekoliko mjeseci na poziciji Trainee-a u Prodaji. U poslovnici brine o kvaliteti i raspoloživosti robe, a zajedno s voditeljem poslovnice planira i organizira poslovne aktivnosti, unaprjeđuje procese i uči upravljati ključnim pokazateljima: „S obzirom da učenje nikad ne završava, pa tako niti netom poslije završenog fakulteta, vjerujem da je Trainee pozicija izvrsna za nadogradnju teoretskog znanja koje smo stekli na fakultetu kroz praktičan rad. Od Trainee programa očekujem da mi pruži sve ono što mi je potrebno da budem uspješna i kompetentna djelatnica Kauflanda koja može pomoći i unaprijediti poslovanje“
Zanima te više informacija o Trainee programu? Prati nas na: https://karijera.kaufland.hr/pocetak-karijere/trainee-program.html
S fakulteta na posao
Oduvijek te privlačio Marketing, Nabava ili Akcijski menadžment? Različiti odjeli u našoj Centrali pružaju mnoštvo izazovnih i zanimljivih radnih pozicija. Dizajniraj naš raznovrsni asortiman usmjeren na kupce, optimiziraj postojeće koncepte i stvaraj najbolje uvjete za rast i razvoj našeg poslovanja. Započni karijeru strukturiranim procesom uhodavanja: u prvim tjednima nakon zaposlenja upoznat ćeš svoje nove zadatke i odgovornosti, ali i osnovne zadatke drugih poslovnih područja s kojima ćeš u budućnosti surađivati. Kroz individualno prilagođeno uhodavanje brzo ćeš preuzeti zadatke svog radnog mjesta te ćeš steći sigurnost u svom svakodnevnom radu. Nakon uhodavanja, svoj profesionalni i osobni razvoj nastavit ćeš pohađanjem raznih edukacija i uključivanjem u druge razvojne mjere, ovisno o potrebama tvog radnog mjesta i tvojim individualnim razvojnim potencijalima.
Ana Marija V. zaposlila se u našem sektoru Supply Chain Management još kao studentica, a zahvaljujući dobroj ravnoteži privatnog i poslovnog života, uspješno je završila diplomski studij i nastavila svoju karijeru: „Stekla sam potrebne vještine, razvila osobne kompetencije, znanja i iskustvo koje ću nadograđivati i primjenjivati kroz naredne godine rada. Moj odjel je odgovoran za raspoloživost proizvoda na centralnom skladištu i u svim Kaufland poslovnicama, a svakodnevno sudjelujem u izradi izračuna te raspodjeli artikala, kao i aktivnom praćenju zaliha. Svakome tko voli dinamično okruženje maloprodaje i izvrsnu radnu atmosferu preporučujem rad u Kauflandu u odjelu SCM-a!“
Pregledaj naša poslovna područja, pronađi nešto novo na: https://karijera.kaufland.hr/mogucnosti.html
Orbico
Orbico Grupa je vodeći distributer velikog broja globalno zastupljenih robnih marki vrhunske kvalitete, a nudimo potpuna i sveobuhvatna poslovna rješenja za prodaju i distribuciju, logističke usluge, marketing i usluge upravljanja robnim markama. Prisutni smo na velikom broju različitih industrija i poslovnih područja, kao što su roba široke potrošnje, proizvodi za njegu i ljepotu, farmaceutski proizvodi, igračke i tekstilni proizvodi, električni uređaji, cigarete, motorna ulja i mnogi drugi.
Orbico Hrvatska trenutno ima više od 800 zaposlenika, organiziranih u prodajne odjele i odjele podrške. Priliku za profesionalni razvoj možeš naći u nabavi i servisu kupaca, logistici, informatici, računovodstvu i financijama, ljudskim potencijalima, ovisno o vještinama koje posjeduješ i koje želiš razvijati, a koristimo i praksu rotacije. Važno je naglasiti kako ne apliciramo na konkretan odjel, već ste važniji Vi i vaša motiviranost.
Naš kontinuirani organski rast postignut je upravo poštivanjem naših zaposlenika i ulaganjem u njihov profesionalni i osobni razvoj. Upravo poticanjem na ugodnu i pozitivnu radnu atmosferu gdje se svaki zaposlenik poziva na preuzimanje odgovornosti stvaramo kompaniju koja poštuje svakog pojedinca. Važan dio naše misije jest izgradnja dugoročnih poslovnih odnosa s našim poslovnim partnerima, a na isti način gledamo i na izgradnju dugoročnih i kvalitetnih odnosa s našim zaposlenicima i studentima. Pružamo edukaciju i mentoriranje te napredak unutar poticajnog radnog okruženja. Mnogi od naših zaposlenika započeli su svoju karijeru kod nas kao studenti, a danas su na voditeljskim i čak menadžerskim pozicijama!
Mi:
- Vjerujemo u ljude
- Posjedujemo strah za pobjeđivanjem
- Potičemo preuzimanje odgovornosti
- Djelujemo s poštenjem i integritetom
- Poštujemo svakog pojedinca
- Cijenimo osobno usavršavanje
- Prilagođavamo se promjenama
Važna nam je otvorena komunikacija, mentorstvo, edukacija i karijerni plan. Vještine koje cijenimo kod studenata su: komunikativnost i otvorenost ka izazovima i promjenama, znatiželjnost i želja za učenjem, svestranost i proaktivnost te osobno poštenje i integritet.
Vidiš li sebe u okruženju koje nadahnjuje izvrsnost u svemu što radiš? Vodi li te strast za pobjeđivanjem? Odgovoran/a si i prilagođavaš se promjenama? Zajednička nam je namjera bolje se upoznati. Postani i ti dio Orbico tima!
Philip Morris Zagreb
Želiš započeti svoju karijeru u međunarodnoj kompaniji koja vjeruje da uspjeh ovisi o talentiranoj i raznolikoj radnoj snazi te pruža prilike za neprestan razvoj?
Vidiš se u okruženju koje njeguje kulturu pravednosti i poštovanja prema svima?
Zanima te kako globalna korporacija provodi i predvodi transformaciju industrije i najveći zaokret u povijesti?
Često smo u potrazi za talentima, a ako si spreman/spremna za izazove i prilike u našoj organizaciji, rado bismo te upoznali i čuli tvoju priču!
Philip Morris Zagreb d.o.o. povezano je društvo najuspješnije međunarodne duhanske kompanije Philip Morris International (PMI) s oko 73,500 tisuća zaposlenika raznovrsnih profila i iz svih dijelova svijeta. Imamo 38 proizvodnih pogona, a naši proizvodi prodaju se na preko 180 tržišta. PMI predvodi transformaciju u duhanskoj industriji te svoju budućnost gradi na novoj kategoriji proizvoda bez dima.
Ostvarivanje nove vizije budućnosti bilo bi nemoguće bez našeg tima. Tim u Hrvatskoj čini više od 120 predanih i talentiranih osoba, kojima konstantno pružamo mogućnosti za rast i razvoj unutar Hrvatske, ali i u inozemstvu. Posvećeni smo tome da budemo izvrstan poslodavac i društveno odgovoran subjekt. Već šest godina zaredom nagrađeni smo priznanjem Poslodavac partner koji dodatno potvrđuje nastojanja da našim zaposlenicima osiguramo pozitivno i poticajno radno okruženje. Usmjereni smo na izgradnju okruženja u kojemu pojedinci imaju priliku za učenje te osobni i profesionalni razvoj što je prepoznato kroz nagradu Zlatni indeks u kategoriji najbolje studentske prakse te certifikat Prijatelj studenata kojeg smo nositelji. Također, veliku pažnju posvećujemo stvaranju i održavanju kulture uključivosti i raznolikosti, temeljene na jednakim prilikama, pravednosti i poštovanju prema svima. Ponosni smo što naš tim u Philip Morris Zagrebu čini gotovo podjednak broj muškaraca i žena, a nagrađeni smo i Equal Salary certifikatom koji potvrđuje da naši ženski i muški zaposlenici za iste poslove dobivaju jednaku plaću.
Za više informacija slobodno posjeti našu internet stranicu www.pmi.com.
Veselimo se tvojoj prijavi!
SKUPINA E
Foreo
Spoj je spoj, u digitalnom ili ne. Želimo znati toliko toga o tebi no, prije svega, dozvoli nam da ti kažemo ponešto o sebi. Sve one “prvi spoj” osnove da nas lakše smjestiš u vrijeme, prostor i svoju budućnost.
FOREO je osnovan 2013. u sićušnom stockholmskom uredu FOREO je rastao pod vodstvom osnivača, izumitelja i inženjera Filipa Sedića. Skromni početak razgranao se u globalnog igrača koji je protresao beauty-tech industriju iz temelja. Progresivan u svakom smjeru, FOREO je danas prisutan na 6 kontinenata, 80+ tržišta, 500 maloprodajnih lanaca, a preko dvadeset milijuna vjernih kupaca prepoznalo je običnu, jednostavnu i jasnu misao vodilju: Stvori nešto bolje!
Možda jesmo veliki, ali još uvijek pitamo sržna pitanja koja bi pitao gipki mali startup. To nas čini fleksibilnim i konkuretnim na trzistu. Brzo prilagođavamo procese novonastalim okolnostima i ponosno i ponizno zahvalni smo na svim dobrim ljudima koji čine FOREO. Volimo revolucionarne ideje, metode, materijale, tehnologije… i ljude.
HEP
U HEP-u znamo gdje želimo biti 2030. Znaš li ti?
Mi smo HEP grupa, nacionalna energetska tvrtka s tradicijom duljom od jednog stoljeća i jedna od najvećih tvrtki u Hrvatskoj. Prisutni smo u svakom dijelu Hrvatske, a sve više i u regiji. Naše djelatnosti su struja, plin, toplinska energija i pružanje energetskih usluga. Suočeni s klimatskim promjenama i ubrzanim tehnološkim iskoracima, nastojimo predvidjeti kakva će biti budućnost energetskog sektora. Kako vidimo HEP u 2030.? Naša je vizija biti hrvatski energetski lider s rastućim udjelom na regionalnom tržištu proizvodnje, opskrbe i trgovine energijom, koji pruža sigurnu i kvalitetnu uslugu utemeljenu na načelima okolišno prihvatljive proizvodnje, energetske učinkovitosti i održivog poslovanja.
Prve smo korake na tom putu napravili. Prvi smo u Hrvatskoj izgradili sunčanu elektranu veću od 1 MW, a u ovom trenutku ih gradimo još šest. Na otocima ćemo njihov rad kombinirati s baterijskim spremnicima. Dovršili smo i izgradnju svoje prve vjetroelektrane. U razvoju imamo nekoliko desetaka projekata obnovljivih izvora energije, uključujući i vodik. Lider smo u uvođenju elektromobilnosti u Hrvatskoj na čemu surađujemo s vodećim elektroenergetskim kompanijama u susjednim državama EU-a. Sudjelovanjem u EU projektima ubrzavamo realizaciju vlastite razvojne strategije, a ujedno imamo priliku za intenzivnu razmjenu iskustava i znanja, učenje i suradnju. Jedan od najvećih takvih projekata pokrenut je prošle godine, a riječ je o pilot-projektu uvođenja naprednih mreža. Naši su, većinom mlađi stručnjaci, uključeni u još niz drugih uzbudljivih EU projekata.
Našu vodeću ulogu u energetskoj tranziciji države mogu iznijeti samo nove generacije obrazovanih i motiviranih stručnjaka, mladih ljudi kojima ćemo omogućiti stjecanje potrebnih znanja i vještina i primjenu u Hrvatskoj s ciljem njihova profesionalnog razvoja i na dobrobit svoje domovine. Ponosni smo na to što smo jedan od najvećih i najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. To želimo ostati i u budućnosti. Novi razvojni smjer HEP-a izvor je izazovnih radnih zadataka koji zahtijevaju timski i interdisciplinarni rad. Mogućnosti napredovanja, kontinuiranog usavršavanja, primjene postojećih te razvoja novih znanja i vještina pružaju se jednako svim vrijednim i motiviranim radnicima. Raznolikost naših radnika i jednakost uvjeta, koje im pružamo bez obzira na dob ili spol, naša je snaga, što smo potvrdili pristupanjem nacionalnoj Povelji o raznolikosti. I da, važno nam je privatno zadovoljstvo radnika – njihova posvećenost obiteljskom životu i osjećaj usklađenosti privatnog i poslovnog života. Ishođeni napredni MAMFORCE COMPANY© Standard kaže nam da smo na dobrom putu.
To je ukratko HEP. Za više informacija posjetite naše internetske stranice, prolistajte izvješće o održivosti ili pogledajte stranicu ljudskih potencijala.
Vidimo se (u HEP-u)!
LOreal
L`Oréal, kao svjetski lider u kozmetičkoj industriji, prisutan je u više od 150 zemalja svijeta, a svojim zaposlenicima nudi zahtjevno i uzbudljivo radno okruženje te pruža brojne mogućnosti za osobni i profesionalni razvoj.
Duže od jednog stoljeća, L’Oréal svu svoju energiju i stručnost posvećuje samo jednom području: ljepoti. U svom portfelju kompanija ima 36 internacionalnih brandova koji obuhvaćaju širok spektar proizvoda – od bojanja i njege kose, do njege kože, parfema te šminke.
L’Oréal je u potpunosti predan dugoročnom i odgovornom provođenju svoje univerzalne misije – svim ženama i muškarcima diljem svijeta ponuditi najbolje od kozmetičkih inovacija u smislu kvalitete, djelotvornosti i sigurnosti, te na taj način podržati beskonačnu raznolikost želja i potreba za ljepotom. Posvećen je etičkom i odgovornom ispunjavanju ove misije.
Vrijednosti kompanije su strast, inovacije, poduzetnički duh, otvorenost uma, težnja k najboljem i odgovornost, a etički principi u svakodnevnom poslovanju su integritet, poštovanje, hrabrost i transparentnost.
L’Oréal Adria sa sjedištem u Zagrebu podružnica je L’Oréal Grupe s područjem djelovanja u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gori i Kosovu.
U zagrebačkom uredu djeluje internacionalni tim koji čini više od dvjesto zaposlenika desetak različitih nacionalnosti. Izazovno i uzbudljivo radno okruženje pruža iznimne mogućnosti za razvoj novih ideja, preuzimanje širokog spektra odgovornosti i postavljanje visokih standarda u svakom aspektu poslovanja. L’Oréal je usmjeren prema dugoročnom individualnom razvoju potencijala svih zaposlenika kroz različite edukacije na internacionalnoj ili lokalnoj razini.
Najbolji talenti ostvaruju mogućnost razvoja karijere na internacionalnom nivou, a kandidati imaju mogućnost zaposliti se u područjima marketinga, financija, prodaje, logistike, digitala, komunikacija i ljudskih resursa.
SofaScore
Kako izgleda posao u SofaScoreu?
Gajiš ljubav prema marketingu, ali i prema sportu? Čini se kako je SofaScore pravi izbor za tebe!
SofaScore je hrvatski digitalni proizvod, a mjesečno ga koristi preko 20 milijuna korisnika kojima donosi sportske statistike, rezultate uživo i dodatne informacije za više od 20 sportova. Sama tvrtka, inače sa zagrebačkih Vrbana, trenutno broji više od 110 predanih, entuzijastičnih ljudi, među kojima su i studenti.
Studenti se u SofaScoreu tretiraju jednako kao i full-time zaposlenici. Sudjeluju u razvoju projekata, idu na team buildinge i domjenke. Zbog specifičnosti proizvoda potrebna nam je konstantna suradnja između timova, što studentima omogućuje stjecanje velike količine znanja iz različitih područja i unaprjeđenje organizacijskih i komunikacijskih vještina. Upravo je ta dinamika osvojila Lovru Bašića, koji je u tim stigao kao student preko prošlog Business Matchmakera, a nakon diplome i postao full-time zaposlenik u odjelu Medijskih suradnji.
Atmosfera u uredu je genijalna, kako na poslu tako i izvan njega. Osim opuštene atmosfere i komunikacije u uredu, kad sam tek počeo raditi u SofaScoreu, puno su mi značili i plaćeni sportski termini na kojima se kolege upoznaju i druže, kaže Lovro. Što se tiče radnih zadataka, najviše me se dojmilo kreiranje marketinškog sadržaja unutar sportski nastrojenog tima, koje mi je omogućilo brojne diskusije o strategiji, razvoju brenda na internacionalnoj sceni, nedavnim sportskim događajima i slično. Svi su voljni pomoći i saslušati nove ideje te razjasniti potencijalne nejasnoće.
SofaScore ima razumijevanje za studentske obveze, stoga studenti imaju fleksibilno radno vrijeme, puno prostora za učenje i konkurentne naknade za rad, a nakon prakse uvijek dobiju feedback. Prostor za napredak imaju svi djelatnici jer se doprinos uvijek prepoznaje.
Nikad prije nisam radio u Adobe Photoshopu, niti se susreo s internacionalnim marketinškim kampanjama. Upravo zato mi je široko znanje i iskustvo mentora bilo od iznimne važnosti. Naravno, svojim radom i istraživanjima sam nastavio to usavršavanje, ali početno uhodavanje je nadmašilo sva moja očekivanja, istaknuo je Lovro.
Studenti se u SofaScoreu najčešće zapošljavaju u Marketingu, i to u dva tima. Jedan od njih su Medijske suradnje, tim koji dogovara suradnje s medijskim kućama te pridonosi rastu broja korisnika, poboljšanju SEO ratinga našeg weba te zadovoljstva naših krajnjih korisnika. Osim toga, studenti se često zapošljavaju i u Brand&Content timu, koji se bavi stvaranjem sadržaja za SofaScore kanale, s naglaskom na društvene mreže, pri čemu je fokus na zanimljivim statistikama i dubinskim analizama te na obrađivanju sportskog sadržaja kroz SofaScore feature.
SofaScore je i ove godine na Business Matchmakeru pa je to idealna prilika za studente kojima se sviđaju naši uvjeti rada da potraže odgovore na sva pitanja i saznaju više o samom timu, proizvodu i radu u SofaScoreu.
SKUPINA F
Badel
Badel 1862 najveći je i najstariji proizvođač vina i alkoholnih pića u Hrvatskoj.
Kvalitetom svojih proizvoda nastavljamo i oplemenjujemo bogatu tradiciju naslijeđenu od renomiranih kompanija Pokorny, Patria, Arko i Badel Vinoprodukt. 2020. godine smo preuzeli Vinoplod Šibenik i licencu za proizvodnju jakih alkoholnih pića Dalmacijavina. Badel 1862 je dio Meteor Grupe koja u svom vlasništvu još ima Labud i Meteor Đakovo (tvornica lanterni).
Sinonim smo za jaka alkoholna pića u Hrvatskoj i široj regiji, a s dvije vinarija u svom sastavu objedinjujemo cjelokupno bogatstvo vinorodnog područja Hrvatske. Uz vlastitu proizvodnju, ekskluzivni smo zastupnik svjetski brandova: Grey Goose vodka, Bombay gin, Bacardi rum, Martini, Marie Brizard i Sierra Tequila.
Vizija
Želimo biti vodeća tvrtka u proizvodnji jakih alkoholnih pića u regiji.
Misija
U skladu s našim sloganom “Pij malo, pij dobro”, već 160 godina pratimo naše potrošače kroz najvažnije trenutke u njihovim životima i njegujemo kulturu uživanja u alkoholnim pićima i vinima.
Kvaliteta na prvom mjestu
Kontinuiranim ulaganjem u najnovije tehnologije proizvodnje i sustavnom edukacijom zaposlenika postižemo trajnu kvalitetu proizvoda koja je prepoznata brojim priznanjima i nagradama.
Naši brandovi
Tržišni smo lider u kategorijama:
- Biljni likeri: Gorki Pelinkovac i Pelinkovac Orange su najprodavaniji biljni likeri na domaćem tržištu. Antique Pelinkovac je najbrže rastuće alkoholno piće u asortimanu Badela 1862 te naš najveći oslonac u izvozu.
- Gin: Sax Original i njegove ekstenzije je najprodavaniji gin u Hrvatskoj.
- Vodka: Vigor Original i njene ekstenzije, Trojka, Moskva i Svarog nam osiguravaju vodeće mjesto u tržišnom udjelu vodki
- Brandy: Prima Brand je najprodavaniji proizvod Badela1862 te je tržišni lider u brandy kategoriji u Hrvatskoj i Adria regiji.
- Hrvatska Stara Šljivovica: autohtono hrvatsko jako alkoholno piće je jedna od najprodavanijih u Hrvatskoj i glavni izvozni artikl Badela 1862
- Premium Crna vina: Korlat je lider u ovoj kategoriji. Redovito nagrađivan na svjetskim natjecanjima i ove godine slavi 10 godina od prve berbe.
Što nudimo
Badel 1862 je brzo rastuća FMCG kompanija koja ulaže u brandove i suvremene tehnologije proizvodnje. Kontinuirano povećavamo udio na tržištu i želimo postati svjetski igrač među jakim alkoholnim pićima. Kod nas su dobrodošle sve visoko motivirane mlade osobe željne učenja o proizvodnji, prodaji i marketingu.
CocaCola
ČIME SE BAVIMO?
Coca-Cola HBC Hrvatska jedina je ovlaštena punionica u Hrvatskoj koja proizvodi, puni i distribuira proizvode
tvrtke The Coca-Cola Company, a u Hrvatskoj je prisutna punih pedeset godina. Glavne su djelatnosti
tvrtke proizvodnja, prodaja i distribucija bezalkoholnih napitaka sa zaštitnim znakom tvrtke „The Coca- Cola Company“ (uključujući gazirana i negazirana bezalkoholna pića, biljne napitke, energijske napitke itd.) u Republici Hrvatskoj, kao i prodaja i distribucija jakih alkoholnih pića .
NAŠ EKONOMSKI UTJECAJ:
Svojim poslovanjem u Hrvatskoj dajemo pozitivan socioekonomski doprinos i unaprjeđujemo kvalitetu života u svojim zajednicama. Svoj utjecaj mjerimo uzimajući u obzir prihode koje osiguravamo zajednici, a u koje se ubrajaju: plaće naših zaposlenika, plaćeni porezi, isplate dobavljačima i izvođačima radova te ulaganja u partnerstva u zajednici kojima podupiremo rješavanje društvenih I ekoloških pitanja.
NAŠI LJUDI:
Razvoj potencijala naših zaposlenika jedan je od pet stupova naše strategije rasta. Svjesni da, ako želimo ostvariti svoju viziju i ciljeve rasta, moramo još brže i učinkovitije unaprijediti mogućnosti razvoja svojih zaposlenika, svoje kulture i svojih ključnih organizacijskih sposobnosti.
Radno okružje u Coca-Coli HBC dinamično je i puno izazova. Imamo pravedan sustav nagrađivanja, a zaposlenici imaju mnogo prilika za stjecanje znanja i razvijanje sposobnosti. Promičemo uključenost u radno okružje, poštujemo različita mišljenja i stavove, a nakon postupka odabira u kojemu svi kandidati imaju jednake izglede, posao uvijek dobiva najbolji kandidat. Naša je misao vodilja zaposlenicima dati mogućnost da uživaju u svojim radnim zadacima u jednakoj mjeri u kojoj potrošači uživaju u našim proizvodima.
RISE MANAGEMENT TRAINEE PROGRAM
Rise Management Trainee Program je prilika za izgradnju međunarodne karijere. U kratkome roku bit ćete u prilici svoje znanje prenositi drugima. Program traje dvije godine, a svaka je faza stepenica više u smislu napredovanja na radnome mjestu i stjecanja razine odgovornosti te donosi više mogućnosti stručnoga usavršavanja.
Program započinje upoznavanjem s tvrtkom i njezinim poslovanjem. Zatim počinjete raditi u području koje ste odabrali, a usto radite i na dodatnim projektima strateški važnima za tvrtku.
COKE SUMMERSHIP:
Ako si mlada, ambiciozna osoba, Coke Summership pravi je program za tebe koji ti nudi dragocjeno iskustvo spajajući izobrazbu i radionice, rad s mentorima te stvarno poslovno iskustvo. Ove godine naši praktikanti će imati priliku iskusiti praksu iz udobnosti vlastitoga doma te iskoristiti sve prednosti digitalizacije u radu na važnim projektima u međunarodnome timu, ali I provesti 50% naše ljetne prakse na terenu sa najboljim prodajnim timom.
Praksa traje četiri tjedna i odvijat će se tijekom srpnja.Prijaviti se mogu studenti svih sveučilišta, viših i visokih škola u Hrvatskoj, a praksa će se odvijati virtualno! Prijave su otvorene do 31. 5. 2021 godine.
Studenti koje odaberemo kao polaznike prakse Coke Summership i koji uspješno završe program dobit će potvrdu o završenoj praksi i ući će u bazu mogućih budućih zaposlenika Coca‑Cole HBC Hrvatska.
Radost, polet, želja za znanjem i timski rad riječi su koje će ti obilježiti iskustvo ako postaneš polaznikom programa Coke Summership.
Primacošped
Bilo kuda, naš Primaco svuda!
Dobro došli u Primaco!
Primaco je jedna od najjačih hrvatskih kompanija koju je osnovala žena, prije više od 30 godina, a danas, kroz svakodnevni rad ponosni smo na međusobnu suradnju naših timova unutar poslovnica uz uvažavanje različitih mišljenja i svoje gender equality standarde koje promoviramo.
Iz novijih vremena, CEO i COO kompanije osnivači su i bivši predsjednik i potpredsjednik studentske udruge eSTUDENT.
Management našeg poduzeća koji uključuje upravu i direktore sektora u prosjeku ima 39 godina, a generalni prosjek godina u kompaniji je under 40.
Stalnim radom i nadogradnjom poslovanja, postali smo najveća domaća i visoko specijalizirana kompanija u pružanju usluga transporta i logistike diljem Europe i svijeta.
Uz cestovni transport pod hladnim lancem kojim smo povezani sa Europom te pomorskim i zračnim transportom koji su naša glavna spona sa cijelim svijetom, na pragu EU, sa vlastitim carinskim uredima kontroliramo protok robe i usluga vršeći carinske i izvozne usluge.
Surađujemo sa partnerima iz preko 100 zemalja svijeta pa je tako naš posao vrlo internacionalan, pogotovo međunarodni zračni i pomorski transport.
Također, usko smo povezani sa poduzećem SMARTIVO tehnologije koja nudi razvoj ICT rješenja za upravljanje vozilima. Smartivo je IT tvrtka koja razvija vlastiti softver i rješenja za upravljanje voznim parkovima te je druga najveća u Adria regiji sa 30 djelatnika u 4 države.
Naš posao zahtijeva konstantno kretanje, putovanja, ambiciozan rad na sebi, primjenu naučenih znanja i vještina, a prateći rad svakog ponaosob uvijek smo potpora i poticaj onima koji iskažu veći potencijal i žele napredovati.
Ako ste se pronašli u segmentima našeg poslovanja i širokom području koji nudi puno mogućnosti, bit će nam drago da nam se i uživo predstavite.
Samsung
Od svoga osnutka u korejskom gradu Suwonu 1969. godine, tvrtka Samsung Electronics postala je globalni predvodnik u informacijskoj tehnologiji te upravlja s više od 200 podružnica diljem svijeta. Naš asortiman obuhvaća kućanske uređaje i bijelu tehniku, pametne telefone i tablete, te elektroničke komponente i poluvodiče. Nezaobilazan smo dio svakodnevnog života milijuna korisnika širom svijeta, a ključ našeg uspjeha je u našim zaposlenicima, njihovoj darovitosti, kreativnosti, inovativnosti i posvećenosti. U potrazi za savršenstvom, neprestano nas inspiriraju dinamični i strastveni pojedinci koji svojim idejama mijenjaju svijet oko sebe.
Zanima te kako je raditi u jednoj tako velikoj kompaniji? Kako je biti u središtu lansiranja novih proizvoda te biti u samom vrhu tehnoloških inovacija?
Pronalaziš se u ovom opisu i želiš biti dio ove globalne obitelji? Ako se želiš profesionalno razvijati u dinamičnom, internacionalnom okruženju te stjecati znanja i vještine nužne za obavljanje određenog posla, prijavi se za poslovni susret s nama!
Svoj razvojni put u Samsungu možeš početi u našim odjelima Marketinga, Prodaje, Financija, Razvoja i plasmana proizvoda ili Odjelu servisa. Osim povremenih studentskih zapošljavanja, i sudjelovanja na eventima koje organiziraju studentske udruge, iznimno smo ponosni na naš Samsung SuperIntern program u kojem zapošljavamo diplomante bez iskustva i zajedno s našim mentorima lansiramo njihove karijere.
Odabir novih članova našeg tima nam je vrlo važan, pa je prije samog zaposlenja potrebno proći određene korake. Naravno, svaka pozicija ima svoje specifičnosti te se postupak može razlikovati od pozicije do pozicije, ali određeni koraci su svima zajednički: Prvi korak je inicijalna selekcija putem vaše prijave i životopisa, nakon čega slijedi intervju s kolegama iz odjela Ljudskih resursa, te potom s voditeljem odjela u čiji tim se zapošljavate. Taj proces je isti i ako zapošljavamo osobe s iskustvom i osobe bez radnog iskustva.
Ako te odlikuju kreativnost, želja za znanjem i učenjem te otvorenost za promjene, pozivamo te da nam se dođeš predstaviti i započneš svoj razvojni put u Samsungu.
Veselimo se vašim prijavama i vidimo se na Business MatchMakeru!