FIVE je product development agencija osnovana prije 14 godina s uredima u Zagrebu, Osijeku, Splitu, New Yorku i Rijeci. Razvijaju digitalne proizvode za brendove kao što su Bullhorn, Rosetta Stone, Napster i drugi. Njihove appove, igre, chatbotove i IoT rješenja svakodnevno koristi više od 40 milijuna korisnika.

Trenutno traže studenta na poziciji:

Office assistant (m/f)

Koga traže?

  • apsolventa/icu za rad u njihovom osječkom uredu koji broji 40tak zaposlenika
  • fakultet i smjer nisu uvjet već stav proaktivnost i volja za učenjem

Idealan si kandidat ako imaš:

  • jaku motivaciju i ljubav prema ovakvom poslu
  • pozitivan stav i dobre customer service vještine koje će utjecati na pozitivnu atmosferu ureda
  • elokventnu komunikaciju s dobrim pismenim izražavanjem na hrvatskom i engleskom jeziku
  • izvrsnu organizaciju i oštro oko za detalje
  • strukturu i red i ponosiš se time da ti ni najmanja sitnica ne može promaknuti
  • dobru snalažljivost sa tehnologijama (kreiranje, dijeljenje i organizacija dokumenata u Google Driveu, rad sa raznim alatima za produktivnost, rad u Excelu)
  • prethodno radno iskustvo koje je odraz tvojih izvrsnih radnih navika

Neki od radnih zadataka su:

  • organizacija putovanja (in post covid time) i sve što dolazi s time: rezerviranje hotela, karata, osiguranja itd.
  • asistencija u organizaciji raznih internih evenata
  • vođenje različitih evidencija zaposlenika, obračun putnih naloga, vođenje zaštite na radu
  • briga da je zajednički prostor funkcionalan i ugodan što uključuje nabavu opreme na kojom se radi, namirnica za uredsku konzumaciju i ostale sitnice koje boravak u uredu čine ljepšim

Nude ti:

  • mogućnost napretka i učenja kroz edukacije i konferencije
  • redovito praćenje truda i napretka koji će u skladu s time biti nagrađeni
  • napredovanja u primanjima u skladu s napredovanjima u vještinama i ostvarenim rezultatima
  • razrađen career development proces, s polugodišnjim planovima razvoja karijere
  • vrhunsku opremu

Ukoliko si zainteresiran/a za rad na ovoj poziciji prijavi se ovdje do 21.03.2021!